Prisojnik in Uroševa grapa v NŠG

Tudi nekaj članov iz turno-kolesarskega odseka se je udeležilo tabora na Vršiču. V soboto sva tako Jani in jaz imela v planu pristop na Prisojnik. Pridružila sta se nama še Urban B. in Meta. S pristopom smo začeli relativno pozno, tako da smo na poti večinoma srečevali le še pohodnike, ki so sestopali, ter potem na vrhu bili čisto sami. Pristopili smo po grebenski poti, sestopili pa potem po južnem pobočju nekam nazaj na markirano pot. Sončen dan smo zaključili z sončnim zahodom in pivom z ostalimi udeleženci tabora.

Zvečer sta prišla še dva druga člana kolesarskega odseka, Ipo in Hrast. Plani za naslednji dan so bili iz minut v minuto boljši, na koncu smo se vseeno ustalili pri ideji Uroševe grape v NŠG. Zjutraj na vstopu, pod 15 metrskim skalnim skokom, se je ideja zdela malo optimistična. Vendar je Jaka pokazal, kako se stvari streže, ter potegnil našo navezo čez skok. Smer tudi na naslednjih skokih ni popuščala. Razmere so bile mavrične, od ledu in škripavčka, do vertikalnega nepredelanega snega, ki se je predvsem pod mojo težo zelo rad podiral. Vseeno pa izredno lepa grapa, ki nam je vsem spet povrnila tisti stari znani občutek, da je zima res fajn!