Plezanje v Krofički

Prejšnji četrtek nam je vreme odplaknilo odhod v Dolomite. Ker smo si že splanirali prost vikend, smo alternativo iskali v domačih hribih, čeprav tudi tukaj razmere niso bile idealne. Po intenzivnem pregledovanju vremenske napovedi smo se jaz, Urban in Jaka odločili, da jo mahnemo v Logarsko dolino. V soboto zjutraj smo dostopili do Klemenče jame, še vedno neodločeni med krajšimi smermi v Krofički in mogočno steno Ojstrice. Bili smo trije in nevihte so bile napovedane že za zgodaj dopoldan, zato sem izkoristila veto in fanta obsodila na bližnjo steno Krofičke 😀

Smeri v Krofički so navrtane (težja mesta čisto frikovsko, lažja mesta bolj hribovsko), dolge so od 110m do 260m. Kombinacija dobre skale, kratkega dostopa in udobja navrtanih smeri je idealna za kakšno vikend varijanto na Klemenči jami. Vodniček je na voljo na koči, da pa se ga izbrskati tudi na internetu: https://www.aocrnuce.si/content/dokumenti/Vodni%C4%8Dek%20Krofi%C4%8Dka.PDF

Najprej smo splezali smer Večerna zajeda (VI/V+,IV, 120m), z Jakatom sva v boj poslala Urbana. Smer je bila zelo mokra in mastna, na štantih je kar kapljalo na nas. Vendar če odmislimo tokratne razmere, je smer zelo lepa, s kompaktno skalo in lepo linijo!

Za drugo smer, Umik (IV+/III, 170m), sem se zagrebla jaz. Lepa (in suha) smer, edini problem je, da je prekratka 🙂 In da ima zoprne abzajle skozi ruševje :/

Malo pred 15h smo prišli nazaj na kočo, ob 15h je že padalo. Kakšno uro smo vedrili in gledali v okoliške stene, potem pa sklenili, da je v nedeljo še slabša napoved in da se nam ne splača ostali na koči. Sledili so: hiter spust po dežju v dolino, pica in spremljanje nogometne tekme v Lučah, sladoled v Mozirju ter Pivo in cvetje v Laškem. Nedeljsko frikarijo na poti domov je odplaknila izdatna pošiljka dežja, namesto tega smo v družbi Maje in Mihata pridno trenirali na Rodici.

Žal nismo potešili lušt po dolomitski skali, smo pa vseeno poskusili izkoristiti vikend 🙂